08
декабрь
2025
8 желтоқсан күні «Lesson Study» жобасы аясында Қазақстан тарихы пәнінен 5 «А» сыныбында ашық сабақ өткізілді.
8 желтоқсан күні «Lesson Study» жобасы аясында Қазақстан тарихы пәнінен 5 «А» сыныбында ашық сабақ өткізілді. Сабақтың тақырыбы: Сақтар туралы тарихи мәліметтер.
Сабақтың мақсаты : Сақ тайпаларының мекендеген жерлерін картадан көрсете алады.
Сақтар туралы жазған авторлардың пікірін сипаттайды. Оқушыларды (тиграхаудалар, парадарайалар, хаумаваргалар, массагеттер) деп "Бехистун сына жазуы" карточкалары бойынша 4 топқа бөлінді.
"Психологиялық ахуал" қалыптастырып, үй тапсырмасын ЖИ арқылы "Иә немесе жоқ" әдісі бойынша сұрақ-жауап алынды. Жаңа тақырыпты болжау уақытында ребусты шешу арқылы сабақ тақырыбы мен мақсаттары анықталды. ЖИ арқылы "Сақтар туралы тарихи мәліметтер" бойынша бейнематериал көрсетіліп, "джигсо" әдісі бойынша оқушылар жасаған постер жұмыстарын қорғады. Тапсырмаларды орындау кезінде картамен жұмыс, тарихи диктант, сәйкестендіру кестесі, сөйлемді жалғастыр әдістері қолданылды. Сабақ соңында оқушылар тест жұмысын жасап қорытындылап, бағаланып, үй тапсырмасы берілді.
Рефлексия «Сөйлемді жалғастыр» әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша өз пікірлерін білдірді.
Зерттеу сабағына топ мүшелері қатысып, фокус оқушылар зерттеліп, сауалнама алынды.[media=https://www.instagram.com/reel/DSEl4Z5COSW/?igsh=c3AxdzJydWdsaGlv]
Пән мұғалімі: Муратқазыева М.Д.
Сабақтың мақсаты : Сақ тайпаларының мекендеген жерлерін картадан көрсете алады.
Сақтар туралы жазған авторлардың пікірін сипаттайды. Оқушыларды (тиграхаудалар, парадарайалар, хаумаваргалар, массагеттер) деп "Бехистун сына жазуы" карточкалары бойынша 4 топқа бөлінді.
"Психологиялық ахуал" қалыптастырып, үй тапсырмасын ЖИ арқылы "Иә немесе жоқ" әдісі бойынша сұрақ-жауап алынды. Жаңа тақырыпты болжау уақытында ребусты шешу арқылы сабақ тақырыбы мен мақсаттары анықталды. ЖИ арқылы "Сақтар туралы тарихи мәліметтер" бойынша бейнематериал көрсетіліп, "джигсо" әдісі бойынша оқушылар жасаған постер жұмыстарын қорғады. Тапсырмаларды орындау кезінде картамен жұмыс, тарихи диктант, сәйкестендіру кестесі, сөйлемді жалғастыр әдістері қолданылды. Сабақ соңында оқушылар тест жұмысын жасап қорытындылап, бағаланып, үй тапсырмасы берілді.
Рефлексия «Сөйлемді жалғастыр» әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша өз пікірлерін білдірді.
Зерттеу сабағына топ мүшелері қатысып, фокус оқушылар зерттеліп, сауалнама алынды.[media=https://www.instagram.com/reel/DSEl4Z5COSW/?igsh=c3AxdzJydWdsaGlv]
Пән мұғалімі: Муратқазыева М.Д.


