07
ноябрь
2025
педагогикалық кеңес аясында “Инновациялық әдіс-тәсілдер - оқушылардың тұлғалық құзыреттілігін дамытудың басты құралы” тақырыбында тарих пен қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдері өз тәжірибелерімен бөлісті.
07.11.2025 күні педагогикалық кеңес аясында “Инновациялық әдіс-тәсілдер - оқушылардың тұлғалық құзыреттілігін дамытудың басты құралы” тақырыбында тарих пен қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдері өз тәжірибелерімен бөлісті. Инновациялық әдіс-тәсіл – оқушының тұлғалық құзыреттілігін дамытудың басты құралы.
Қазіргі білім беру жүйесінің басты мақсаты – жан-жақты дамыған, өз ойын еркін жеткізе алатын, сыни тұрғыдан ойлай білетін, өмірлік жағдаяттарда шешім қабылдай алатын тұлға қалыптастыру. Осы мақсатқа жету үшін мұғалімдердің оқу үдерісінде интеллектті тиімді қолдану аса маңызды.
Тәжірибе алмасу барысы ынтымақтастық атмосферасын орнату мақсатында “Шабандоз” әдісі жүргізілді. Берілген сурет бойынша екі жүйрік атқа екі шабандозды дұрыс орналастырып, суретті құрастыру қажет болды. Екінші жүргізілген жұмыс “Домино” әдісі арқылы өтті. Бұл әдісті өткен тақырыпты пысықтау болмаса қорыту кезеңінде өткізген тиімді. Сын тұрғысынан ойлау және логиканы дамытуға байланысты “Тахеостоп” әдісімен жұмыс жүргізілді. Бұл әдіс көбіне сабақта оқушылардың белсенділігін арттыру үшін қолданылады. Іс-тәжірибе алмасуда көрсетілген ең соңғы тапсырма “Joyteka” платформасының көмегі арқылы квест ойыны мұғалімдермен бірге тәжірибе жүзінде көрсетілді. Квест форматы — ойын элементтерімен байытылған білім беру әдісі. Кері байланыс Padlet платформасы арқылы мұғалімдер тәжірибе алмасудан алған әсерлерімен бөлісті.
[media=https://www.instagram.com/reel/DQwpOpjiExj/?igsh=OGNsa2xuN2d4eXBh]
Қазіргі білім беру жүйесінің басты мақсаты – жан-жақты дамыған, өз ойын еркін жеткізе алатын, сыни тұрғыдан ойлай білетін, өмірлік жағдаяттарда шешім қабылдай алатын тұлға қалыптастыру. Осы мақсатқа жету үшін мұғалімдердің оқу үдерісінде интеллектті тиімді қолдану аса маңызды.
Тәжірибе алмасу барысы ынтымақтастық атмосферасын орнату мақсатында “Шабандоз” әдісі жүргізілді. Берілген сурет бойынша екі жүйрік атқа екі шабандозды дұрыс орналастырып, суретті құрастыру қажет болды. Екінші жүргізілген жұмыс “Домино” әдісі арқылы өтті. Бұл әдісті өткен тақырыпты пысықтау болмаса қорыту кезеңінде өткізген тиімді. Сын тұрғысынан ойлау және логиканы дамытуға байланысты “Тахеостоп” әдісімен жұмыс жүргізілді. Бұл әдіс көбіне сабақта оқушылардың белсенділігін арттыру үшін қолданылады. Іс-тәжірибе алмасуда көрсетілген ең соңғы тапсырма “Joyteka” платформасының көмегі арқылы квест ойыны мұғалімдермен бірге тәжірибе жүзінде көрсетілді. Квест форматы — ойын элементтерімен байытылған білім беру әдісі. Кері байланыс Padlet платформасы арқылы мұғалімдер тәжірибе алмасудан алған әсерлерімен бөлісті.
[media=https://www.instagram.com/reel/DQwpOpjiExj/?igsh=OGNsa2xuN2d4eXBh]


