Баршаға әрі жекеге арналған мектеп - КГУ «Средняя общеобразовательная школа № 3» https://semey-3.edu.kz/ ru Баршаға әрі жекеге арналған мектеп - КГУ «Средняя общеобразовательная школа № 3» DataLife Engine «Төрт ғылым – бір Отан» апталығы аясында Қазақстан тарихы пәні бойынша 9 «В» сыныбында зерттеу сабағы өтті https://semey-3.edu.kz/main/4629-trt-ylym-br-otan-aptalyy-ajasynda-azastan-tarihy-pn-bojynsha-9-v-synybynda-zertteu-sabay-tt.html https://semey-3.edu.kz/main/4629-trt-ylym-br-otan-aptalyy-ajasynda-azastan-tarihy-pn-bojynsha-9-v-synybynda-zertteu-sabay-tt.html «Кеңестік білім беру саласындағы реформалар қандай мақсат көздеді?»
Сабақ барысында интерактивті тақта, презентация, бейнеролик, ЖИ технологиялары, АКТ құралдары, сондай-ақ ahaslides.com онлайн платформасы қолданылды.  Ұйымдастыру кезеңінде оқу атмосферасын қалыптастыру
– «Бас бармақпен шыңға шық!» әдісі арқылы жүзеге асты: оқушылар білімге байланысты терминдерді атай отырып, бірлесіп шыңға «көтерілді».  «Түрлі парақ» әдісі арқылы өткен тақырыпты меңгеру деңгейін тексеру: әр топ парақ таңдап, астындағы сұрақтарға жауап берді. Оқушылар 3 топқа бөлініп, «Information Gap» әдісі арқылы тапсырманы бірлесе орындады. Әр топтың екі өкілі өз жұмысын басқа топтарға түсіндіреді, ал қалғандары кері байланыс береді. Кері байланысты «Ватцап» әдісі арқылы оқушылар сабақтан алған әсерін қысқаша хабарлама түрінде жеткізді. Рефлексия «Қуат көзі» әдісі: оқушылар үш түрлі түспен өз көңіл күйі мен сабақтан алған энергиясын білдіру арқылы жүзеге асты.
– «Топпен бағалау» әдісі  ұсынылды.
 Оқушылар кеңестік білім беру жүйесіндегі реформалардың негізгі бағыттарын анықтап, олардың қандай мақсаттарды көздегенін зерттеу тапсырмалары арқылы талдай алды. Топтық коммуникация тиімді ұйымдастырылып, оқушылар өзара пікір алмасу, дәлелдеу және салыстыру дағдыларын көрсетті. Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану оқушылардың қызығушылығын арттырып, оқу процесін белсенді етті.
Интерактивті әдістер – «Information Gap», «Бас бармақпен шыңға шық!», «Түрлі парақ», тесттік онлайн тапсырмалар – оқушылардың зерттеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік берді. Сабақ соңындағы рефлексия оқушылардың өз оқуын бағалауына және сабақтан алған әсерін нақты жеткізуіне жағдай жасады. 
Пән мұғалімі: Ахметова Д.М
[media=https://www.instagram.com/reel/DSJ4nc3iGJl/?igsh=NWQxNThkMXhwczRk]]]>
«Кеңестік білім беру саласындағы реформалар қандай мақсат көздеді?»
Сабақ барысында интерактивті тақта, презентация, бейнеролик, ЖИ технологиялары, АКТ құралдары, сондай-ақ ahaslides.com онлайн платформасы қолданылды.  Ұйымдастыру кезеңінде оқу атмосферасын қалыптастыру
– «Бас бармақпен шыңға шық!» әдісі арқылы жүзеге асты: оқушылар білімге байланысты терминдерді атай отырып, бірлесіп шыңға «көтерілді».  «Түрлі парақ» әдісі арқылы өткен тақырыпты меңгеру деңгейін тексеру: әр топ парақ таңдап, астындағы сұрақтарға жауап берді. Оқушылар 3 топқа бөлініп, «Information Gap» әдісі арқылы тапсырманы бірлесе орындады. Әр топтың екі өкілі өз жұмысын басқа топтарға түсіндіреді, ал қалғандары кері байланыс береді. Кері байланысты «Ватцап» әдісі арқылы оқушылар сабақтан алған әсерін қысқаша хабарлама түрінде жеткізді. Рефлексия «Қуат көзі» әдісі: оқушылар үш түрлі түспен өз көңіл күйі мен сабақтан алған энергиясын білдіру арқылы жүзеге асты.
– «Топпен бағалау» әдісі  ұсынылды.
 Оқушылар кеңестік білім беру жүйесіндегі реформалардың негізгі бағыттарын анықтап, олардың қандай мақсаттарды көздегенін зерттеу тапсырмалары арқылы талдай алды. Топтық коммуникация тиімді ұйымдастырылып, оқушылар өзара пікір алмасу, дәлелдеу және салыстыру дағдыларын көрсетті. Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану оқушылардың қызығушылығын арттырып, оқу процесін белсенді етті.
Интерактивті әдістер – «Information Gap», «Бас бармақпен шыңға шық!», «Түрлі парақ», тесттік онлайн тапсырмалар – оқушылардың зерттеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік берді. Сабақ соңындағы рефлексия оқушылардың өз оқуын бағалауына және сабақтан алған әсерін нақты жеткізуіне жағдай жасады. 
Пән мұғалімі: Ахметова Д.М
[media=https://www.instagram.com/reel/DSJ4nc3iGJl/?igsh=NWQxNThkMXhwczRk]]]>
admin Fri, 12 Dec 2025 12:14:30 +0600
«Lesson Study» жобасы аясында жаратылыстану пәнінен 5 “В”сыныбында "Жылу құбылыстары” тақырыбында зерттеу сабағы өтті https://semey-3.edu.kz/main/4630-lesson-study-zhobasy-ajasynda-zharatylystanu-pnnen-5-vsynybynda-zhylu-bylystary-tayrybynda-zertteu-sabay-tt.html https://semey-3.edu.kz/main/4630-lesson-study-zhobasy-ajasynda-zharatylystanu-pnnen-5-vsynybynda-zhylu-bylystary-tayrybynda-zertteu-sabay-tt.html 11 желтоқсан күні «Lesson Study» жобасы аясында жаратылыстану пәнінен 5 “В”сыныбында "Жылу құбылыстары” тақырыбында зерттеу сабағы өтті. Сабақ барысында “Сиқырлы сандықтар" арқылы өткен сабақ  тақырыбы пысықталды. 3 топ тәжірбиелік жұмыс жасап, "Пазл" әдісі арқылы қорғады. "Суреттер сөйлейді" әдісі арқылы, заттардың жылуөткізгіштік қасиеті бойынша жұптық жұмыс орындалды. Әр тапсырма орындалған соң, кері байланыс айтылды. 
Сабақ соңында оқушылар "Bilimclass" жетондары бойынша, жинақтаған ұпайларына сай бағаланды. Рефлексия:  "Шам“  әдісі арқылы жасалды. Пән мұғалімі: Әсімғазы Ә.Б
]]>
11 желтоқсан күні «Lesson Study» жобасы аясында жаратылыстану пәнінен 5 “В”сыныбында "Жылу құбылыстары” тақырыбында зерттеу сабағы өтті. Сабақ барысында “Сиқырлы сандықтар" арқылы өткен сабақ  тақырыбы пысықталды. 3 топ тәжірбиелік жұмыс жасап, "Пазл" әдісі арқылы қорғады. "Суреттер сөйлейді" әдісі арқылы, заттардың жылуөткізгіштік қасиеті бойынша жұптық жұмыс орындалды. Әр тапсырма орындалған соң, кері байланыс айтылды. 
Сабақ соңында оқушылар "Bilimclass" жетондары бойынша, жинақтаған ұпайларына сай бағаланды. Рефлексия:  "Шам“  әдісі арқылы жасалды. Пән мұғалімі: Әсімғазы Ә.Б
]]>
admin Thu, 11 Dec 2025 12:17:18 +0600
«Lesson Study» жобасы аясында Ағылшын тілі пәнінен 6 “В”сыныбында "Types of films” тақырыбында зерттеу сабағы өтті. https://semey-3.edu.kz/main/4613-lesson-study-zhobasy-ajasynda-aylshyn-tl-pnnen-6-vsynybynda-types-of-films-tayrybynda-zertteu-sabay-tt.html https://semey-3.edu.kz/main/4613-lesson-study-zhobasy-ajasynda-aylshyn-tl-pnnen-6-vsynybynda-types-of-films-tayrybynda-zertteu-sabay-tt.html "Bamboozle" платформасымен сабақты бекіту тапсырмаларын орындады.Сабақ соңында оқушылар бағаланып, үй тапсырмасы берілді. Рефлексия кезеңінде "WIN” платформасымен  тақырып бойынша өз пікірлерін білдірді.  Зерттеу сабағына топ мүшелері қатысып, фокус оқушылар зерттеліп, сауалнама алынды. Пән мұғалімі: Раева Н.С
[media=https://www.instagram.com/reel/DSG4XumCJsj/?igsh=MWE0YjZjMXp6NGR1aA==]

]]>
"Bamboozle" платформасымен сабақты бекіту тапсырмаларын орындады.Сабақ соңында оқушылар бағаланып, үй тапсырмасы берілді. Рефлексия кезеңінде "WIN” платформасымен  тақырып бойынша өз пікірлерін білдірді.  Зерттеу сабағына топ мүшелері қатысып, фокус оқушылар зерттеліп, сауалнама алынды. Пән мұғалімі: Раева Н.С
[media=https://www.instagram.com/reel/DSG4XumCJsj/?igsh=MWE0YjZjMXp6NGR1aA==]

]]>
admin Wed, 10 Dec 2025 13:41:44 +0600
«Lesson Study» жобасы аясында Ағылшын тілі пәнінен 7 “В”сыныбында «Mission to Mars” тақырыбында зерттеу сабағы өтті. https://semey-3.edu.kz/main/4624-lesson-study-zhobasy-ajasynda-aylshyn-tl-pnnen-7-vsynybynda-mission-to-mars-tayrybynda-zertteu-sabay-tt.html https://semey-3.edu.kz/main/4624-lesson-study-zhobasy-ajasynda-aylshyn-tl-pnnen-7-vsynybynda-mission-to-mars-tayrybynda-zertteu-sabay-tt.html [media=https://www.instagram.com/reel/DSEl_Z9iLNe/?igsh=MTQyejExbnQ2NHp5cg==]]]> [media=https://www.instagram.com/reel/DSEl_Z9iLNe/?igsh=MTQyejExbnQ2NHp5cg==]]]> admin Wed, 10 Dec 2025 10:41:02 +0600 “Төрт ғылым- бір Отан” атты тарих, география, биология және химия апталығы аясында Қазақстан тарихы пәнінен 11”Б”-сыныбында ашық сабақ өткізілді. https://semey-3.edu.kz/main/4623-trt-ylym-br-otan-atty-tarih-geografija-biologija-zhne-himija-aptalyy-ajasynda-azastan-tarihy-pnnen-11b-synybynda-ashy-saba-tkzld.html https://semey-3.edu.kz/main/4623-trt-ylym-br-otan-atty-tarih-geografija-biologija-zhne-himija-aptalyy-ajasynda-azastan-tarihy-pnnen-11b-synybynda-ashy-saba-tkzld.html 8-желтоқсан күні “Төрт ғылым- бір Отан” атты тарих, география, биология және химия апталығы аясында Қазақстан тарихы пәнінен 11”Б”-сыныбында ашық сабақ өткізілді. Сабақтың тақырыбы: “Қазақстанның саяси-әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлі”.
Сабақтың мақсаты: Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылу тарихы туралы біледі, Қазақстандағы тұрақтылық пен келісімді қалыптастырудағы Ассамблеяның рөліне талдау жасайды. Сабақ барысында оқушылар ( “Татулық”, “Бірлік”, “Ынтымақ”) деп “Реттілік” әдісімен 3топқа бөлінді. “Психологиялық ахуал” қалыптастырып, үй тапсырмасына берілген “Топтастыру” әдісі бойынша сұралды. Ой шақыру сұрақтары қойылып, жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттары анықталды. ЖИ арқылы “Қазақстан халқы Ассамблеясы- татулық бастауы” тақырыбында бейнематериал көрсетілді. Оқушылар “Джигсо” әдісі бойынша жасаған постер жұмыстарын қорғады. Дескрипторларға назар аудара отырып, жұптық тапсырмалар орындады, сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырып қорытындыланды. Сабақ соңында “ Бір ауыз сөзбен сабақ” әдісі бойынша кері байланыс беріліп, оқушылар бағаланды, үй тапсырмасы берілді.
Пән мұғалімі: Б.Б.Айтмуханова
]]>
8-желтоқсан күні “Төрт ғылым- бір Отан” атты тарих, география, биология және химия апталығы аясында Қазақстан тарихы пәнінен 11”Б”-сыныбында ашық сабақ өткізілді. Сабақтың тақырыбы: “Қазақстанның саяси-әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлі”.
Сабақтың мақсаты: Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылу тарихы туралы біледі, Қазақстандағы тұрақтылық пен келісімді қалыптастырудағы Ассамблеяның рөліне талдау жасайды. Сабақ барысында оқушылар ( “Татулық”, “Бірлік”, “Ынтымақ”) деп “Реттілік” әдісімен 3топқа бөлінді. “Психологиялық ахуал” қалыптастырып, үй тапсырмасына берілген “Топтастыру” әдісі бойынша сұралды. Ой шақыру сұрақтары қойылып, жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттары анықталды. ЖИ арқылы “Қазақстан халқы Ассамблеясы- татулық бастауы” тақырыбында бейнематериал көрсетілді. Оқушылар “Джигсо” әдісі бойынша жасаған постер жұмыстарын қорғады. Дескрипторларға назар аудара отырып, жұптық тапсырмалар орындады, сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырып қорытындыланды. Сабақ соңында “ Бір ауыз сөзбен сабақ” әдісі бойынша кері байланыс беріліп, оқушылар бағаланды, үй тапсырмасы берілді.
Пән мұғалімі: Б.Б.Айтмуханова
]]>
admin Wed, 10 Dec 2025 10:37:43 +0600
«Lesson Study» жобасы аясында Ағылшын тілі пәнінен 6 “В”сыныбында "Types of films” тақырыбында зерттеу сабағы өтті. https://semey-3.edu.kz/main/4622-lesson-study-zhobasy-ajasynda-aylshyn-tl-pnnen-6-vsynybynda-types-of-films-tayrybynda-zertteu-sabay-tt.html https://semey-3.edu.kz/main/4622-lesson-study-zhobasy-ajasynda-aylshyn-tl-pnnen-6-vsynybynda-types-of-films-tayrybynda-zertteu-sabay-tt.html "Bamboozle" платформасымен сабақты бекіту тапсырмаларын орындады.Сабақ соңында оқушылар бағаланып, үй тапсырмасы берілді. Рефлексия кезеңінде "WIN” платформасымен  тақырып бойынша өз пікірлерін білдірді.  Зерттеу сабағына топ мүшелері қатысып, фокус оқушылар зерттеліп, сауалнама алынды. Пән мұғалімі: Раева Н.С
]]>
"Bamboozle" платформасымен сабақты бекіту тапсырмаларын орындады.Сабақ соңында оқушылар бағаланып, үй тапсырмасы берілді. Рефлексия кезеңінде "WIN” платформасымен  тақырып бойынша өз пікірлерін білдірді.  Зерттеу сабағына топ мүшелері қатысып, фокус оқушылар зерттеліп, сауалнама алынды. Пән мұғалімі: Раева Н.С
]]>
admin Wed, 10 Dec 2025 10:24:07 +0600
«Lesson Study» жобасы аясында химия пәнінен 7 “А”сыныбында "Жану реакуиясы” тақырыбында зерттеу сабағы өтті. https://semey-3.edu.kz/main/4621-lesson-study-zhobasy-ajasynda-himija-pnnen-7-asynybynda-zhanu-reakuijasy-tayrybynda-zertteu-sabay-tt.html https://semey-3.edu.kz/main/4621-lesson-study-zhobasy-ajasynda-himija-pnnen-7-asynybynda-zhanu-reakuijasy-tayrybynda-zertteu-sabay-tt.html Сабақ соңында оқушылар бағаланып, үй тапсырмасы берілді. Рефлексия кезеңінде "Менің шыққан шыңым “ атты әдіс қолданылып, кері байланыс жасалды. Зерттеу сабағына топ мүшелері толық қатысып, фокус оқушылар зерттелді. Пән мұғалімі: Даукенова М.С
[media=https://www.instagram.com/reel/DSG6BkgiObK/?igsh=aGNlbmNxZ2xncTdr]]]>
Сабақ соңында оқушылар бағаланып, үй тапсырмасы берілді. Рефлексия кезеңінде "Менің шыққан шыңым “ атты әдіс қолданылып, кері байланыс жасалды. Зерттеу сабағына топ мүшелері толық қатысып, фокус оқушылар зерттелді. Пән мұғалімі: Даукенова М.С
[media=https://www.instagram.com/reel/DSG6BkgiObK/?igsh=aGNlbmNxZ2xncTdr]]]>
admin Wed, 10 Dec 2025 10:21:32 +0600
«Lesson Study» жобасы аясында Химия пәнінен «Термохимиялық реакциялар теңдеулері бойынша есептеулер» тақырыбында ашық сабақ өтті. https://semey-3.edu.kz/main/4627-lesson-study-zhobasy-ajasynda-himija-pnnen-termohimijaly-reakcijalar-tedeuler-bojynsha-esepteuler-tayrybynda-ashy-saba-tt.html https://semey-3.edu.kz/main/4627-lesson-study-zhobasy-ajasynda-himija-pnnen-termohimijaly-reakcijalar-tedeuler-bojynsha-esepteuler-tayrybynda-ashy-saba-tt.html 9 желтоқсан күні «Lesson Study» жобасы аясында Химия пәнінен «Термохимиялық реакциялар теңдеулері бойынша есептеулер» тақырыбында ашық сабақ өтті. Сабақ барысында ЖИ, QazMath, Wordwall платформалары қолданылды. Оқушылар Classroom сайтымен топтарға бөлініп, тапсырмаларды орындады. Сабақ соңында оқушылар кері байланыс беріліп, оқуылар бағаланып, үй тапсырмасы берілді. Рефлексия Бағдаршам әдісі арқылы кері байланыс жасалды. Зерттеу сабағына топ мүшелері қатысып, фокус оқушылар зерттелді. Пән мұғалімі: Бәзілхан Қ.Б.


[media=https://www.instagram.com/reel/DSEl7bGCNJn/?igsh=MTBhamVreWgxMm11ZQ==]]]>
9 желтоқсан күні «Lesson Study» жобасы аясында Химия пәнінен «Термохимиялық реакциялар теңдеулері бойынша есептеулер» тақырыбында ашық сабақ өтті. Сабақ барысында ЖИ, QazMath, Wordwall платформалары қолданылды. Оқушылар Classroom сайтымен топтарға бөлініп, тапсырмаларды орындады. Сабақ соңында оқушылар кері байланыс беріліп, оқуылар бағаланып, үй тапсырмасы берілді. Рефлексия Бағдаршам әдісі арқылы кері байланыс жасалды. Зерттеу сабағына топ мүшелері қатысып, фокус оқушылар зерттелді. Пән мұғалімі: Бәзілхан Қ.Б.


[media=https://www.instagram.com/reel/DSEl7bGCNJn/?igsh=MTBhamVreWgxMm11ZQ==]]]>
admin Tue, 09 Dec 2025 11:04:08 +0600
8 желтоқсан күні «Lesson Study» жобасы аясында Қазақстан тарихы пәнінен 5 «А» сыныбында ашық сабақ өткізілді. https://semey-3.edu.kz/main/4628-8-zheltosan-kn-lesson-study-zhobasy-ajasynda-azastan-tarihy-pnnen-5-a-synybynda-ashy-saba-tkzld.html https://semey-3.edu.kz/main/4628-8-zheltosan-kn-lesson-study-zhobasy-ajasynda-azastan-tarihy-pnnen-5-a-synybynda-ashy-saba-tkzld.html Сабақтың мақсаты : Сақ тайпаларының мекендеген жерлерін картадан көрсете алады.
Сақтар туралы жазған авторлардың пікірін сипаттайды. Оқушыларды  (тиграхаудалар, парадарайалар, хаумаваргалар, массагеттер) деп "Бехистун сына жазуы"  карточкалары бойынша 4 топқа бөлінді. 
"Психологиялық ахуал" қалыптастырып, үй тапсырмасын ЖИ  арқылы "Иә немесе жоқ"  әдісі бойынша сұрақ-жауап алынды. Жаңа тақырыпты болжау уақытында ребусты шешу арқылы сабақ тақырыбы мен мақсаттары анықталды. ЖИ арқылы "Сақтар туралы тарихи мәліметтер" бойынша бейнематериал көрсетіліп, "джигсо" әдісі  бойынша оқушылар жасаған постер жұмыстарын қорғады. Тапсырмаларды орындау кезінде картамен жұмыс, тарихи диктант, сәйкестендіру кестесі, сөйлемді жалғастыр әдістері қолданылды. Сабақ соңында оқушылар тест жұмысын жасап қорытындылап, бағаланып, үй тапсырмасы берілді.
Рефлексия «Сөйлемді жалғастыр» әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша өз пікірлерін білдірді. 
Зерттеу сабағына топ мүшелері қатысып, фокус оқушылар зерттеліп, сауалнама алынды.[media=https://www.instagram.com/reel/DSEl4Z5COSW/?igsh=c3AxdzJydWdsaGlv]
Пән мұғалімі: Муратқазыева М.Д.
]]>
Сабақтың мақсаты : Сақ тайпаларының мекендеген жерлерін картадан көрсете алады.
Сақтар туралы жазған авторлардың пікірін сипаттайды. Оқушыларды  (тиграхаудалар, парадарайалар, хаумаваргалар, массагеттер) деп "Бехистун сына жазуы"  карточкалары бойынша 4 топқа бөлінді. 
"Психологиялық ахуал" қалыптастырып, үй тапсырмасын ЖИ  арқылы "Иә немесе жоқ"  әдісі бойынша сұрақ-жауап алынды. Жаңа тақырыпты болжау уақытында ребусты шешу арқылы сабақ тақырыбы мен мақсаттары анықталды. ЖИ арқылы "Сақтар туралы тарихи мәліметтер" бойынша бейнематериал көрсетіліп, "джигсо" әдісі  бойынша оқушылар жасаған постер жұмыстарын қорғады. Тапсырмаларды орындау кезінде картамен жұмыс, тарихи диктант, сәйкестендіру кестесі, сөйлемді жалғастыр әдістері қолданылды. Сабақ соңында оқушылар тест жұмысын жасап қорытындылап, бағаланып, үй тапсырмасы берілді.
Рефлексия «Сөйлемді жалғастыр» әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша өз пікірлерін білдірді. 
Зерттеу сабағына топ мүшелері қатысып, фокус оқушылар зерттеліп, сауалнама алынды.[media=https://www.instagram.com/reel/DSEl4Z5COSW/?igsh=c3AxdzJydWdsaGlv]
Пән мұғалімі: Муратқазыева М.Д.
]]>
admin Mon, 08 Dec 2025 11:07:27 +0600
8 «В» сыныбында орыс тілі мен әдебиеті пәнінен "Lesson study" технологиясы бойынша зерттеу сабағы өтті. https://semey-3.edu.kz/main/4606-8-v-synybynda-orys-tl-men-debiet-pnnen-lesson-study-tehnologijasy-bojynsha-zertteu-sabay-tt.html https://semey-3.edu.kz/main/4606-8-v-synybynda-orys-tl-men-debiet-pnnen-lesson-study-tehnologijasy-bojynsha-zertteu-sabay-tt.html

]]>


]]>
admin Wed, 03 Dec 2025 11:06:38 +0600