Баршаға әрі жекеге арналған мектеп » Страница 27 » КГУ «Средняя общеобразовательная школа № 3»
Абай облысы білім басқармасының
Municipal public institution
«№3 жалпы орта білім беретін мектебі»
Education Department of Semey district
Reception room:
+7 (7222) 54-12-92
Version for
visually impaired

«№3 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ ресми сайтына қош келдіңіздер! Добро пожаловать на официальный сайт КГУ "Средняя общеобразовательная школа№3"

Апта цитатасы: Өнер, білім - бәрі де оқуменен табылған. Ыбырай Алтынсарин

«Тігінен және көлденеңінен жоспарлау»
14
March
2022
«Тігінен және көлденеңінен жоспарлау»
«Баршағаәріжекегеарналғанмектеп» жобасыаясында 8-11 сыныптарүшін «Тігіненжәнекөлденеңіненжоспарлау» технологиясыенгізілді. Тігіненжоспарлау–бірпәнбойыншамұғалімдертобытігінен (сыныптансыныпқа) негізгібағыттарды, ұғымдарды, әмбебапоқуіс-әрекетін (дағдыларын) жәнеоқытутәсілдерінсәйкестендіретін, негізгібағыттыайқындайтыноқыту мен оқуғаарналғаннұсқаулықтыәзірлеужәнеенгізуүшінбірлесіпжұмысістейді,оқумақсаттарынажетудіңжетістіккритерийлеріндайындайды.
«Төңкерілген оқу»
14
March
2022
«Төңкерілген оқу»
7-9 сыныптарда оқу үрдісіне «Төңкерілген сынып» технологиясын енгізу арқылы оқушылардың өздігінен білім алуларына, алған білімдерін сыныптастарымен бөлісуге, толықтыруға, білім сапасының ілгерілеуіне жағдай жасау әрі водкаст технологияларын пайдалануды қамтитын оқыту моделі енгізілді. Ұстаздар жаңа тақырыптар бойынша бейнематериалдар, презентациялар даярлау; технологияны қолдануға арналған сабақ жоспарларын, жетістік критерийлері бойынша бағалау нәтижелерін жинақтау; сауалнамалар құру;
Зерттеу сабақтары «Lesson Stady»
14
March
2022
Зерттеу сабақтары «Lesson Stady»
«Баршаға әрі жекеге арналған мектеп»жобасы аясында.4-5-6 сыныптарда«Lesson Stady» зерттеу сабақтарының 1-кезеңі жүргізілді. Күтілетін нәтиже: ұстаздарымыз зерттеу әдісін тереңінен меңгереді, тәжірибеге енгізу қадамдарын нақты үйренеді. Ынтымақтастықта оқыту дағдылары қалыптасады. Жоспарлау үдерісінде жасалған алдын ала болжамдарды салыстыра отырып, «зерттелетін оқушылардың» оқуын қадағалау және болған айырмашылықтарының себебін белгілеу, сол арқылы табысты оқуға нақты қадамдар жасау, оқушылар
Назад 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Вперед
Школа № 3Общеобразовательная школа в Семее